Ви перебуваєте в режимі підказок Вимкнути
Для швидкого пересування між блоками

FERRO

Найменування організації
FERRO S.A.
Найменування країни
Польща
Країна реєстрації
Польща
Галузь
Інші галузі
Облігаційний борг
-

вивчити найповнішу базу даних

900 000

облігацій у всьому світі

Більше 400

джерела цін

80 000

акцій

116 000

ETF & Funds

відстежуйте свій портфель найефективнішим способом

  • скринінг облігацій
  • Watchlist
  • Excel ADD-IN

Останні дані на

Котировки

Запит відправлено
Доступ заборонено
Котирування, надані постачальниками інформації, мають індикативний характер

Профіль

The Group is one of the top selling companies in the sanitary and heating sector of the Polish market. In 2008 it was ranked third in terms of the amount of sold fittings with the total market share of 13%. The offer of the Group includes sanitary and installation fittings under their own brand name FERRO as well as elements of heating systems under their own brand name Weberman. Sales for 2008 amounted to 80-90% of the overall sales income. The offer of the Group also includes products under the own brand names of their customers. Furthermore, the Group represents in the Polish market well-known Italian Brands Caleffi and Cimm. The Group operates in the Polish market and carries out international sales activities in among others Romanian, French, Ukrainian, Belorussian, Bulgarian and Russian markets. In 2008, the export sales share in the company profits amounted to 11.7%. Domestic sales are carried out through the distribution chain to the Polish wholesalers, wholesale chains and the chain of building and DIY supermarkets. The production of the Group is carried out in China by Yuhan AMG Just Valve Co Ltd., whose 50% of shares is owned by Ferro SA, and additionally by other producers in China, Turkey and Poland. The registered office of the Group is located in Skawina, which also houses logistic and storage base.

Нагороди

Документи

Акції

Останні випуски

Облігаційний борг по валютах

Необхідно зареєструватися для отримання доступу.